BiB – Banery Olsztyn
Zamawiaj profesjonalne banery. Skorzystaj z naszego doświadczenia.
Zadzwoń 694 668 186
Dobrze wykonany baner to taki, na który zwrócą uwagę potencjalni klienci.
Firma BiB wykonuje banery reklamowe wraz z projektem po bardzo korzystnej cenie za metr kwadratowy. Standardowe banery są zgrzewane wzdłuż krawędzi i oczkowanie co 50 cm (25 cm lub inne za niewielką dopłatą). Cena banera uzgodniona z Klientem zawiera wszystkie koszty: projektu i przygotowania banera do druku oraz druku i oczkowania, dlatego możesz mieć pewność, że nie zapłacisz nic więcej ponad uzgodnioną kwotę.
Korzystne cechy banerów reklamowych
- łatwość przenoszenia z miejsca na miejsce
- możliwość czasowego zawieszania i zwijania
- łatwość montażu – baner można zamontować na ścianie, bramie, płocie
- niska cena
- samodzielny, a więc najtańszy montaż
Najkorzystniejsze wymiary dla banerów?
Aby jak najlepiej spełnić swoją funkcję, baner powinien mieć wymiary największe z możliwych. Oczywiście bez przesady i w granicach rozsądku
Podczas ustalania wielkości banera należy wziąć pod uwagę następujące trzy aspekty:
- odległość banera od oczu patrzącego na baner
- ograniczenia wymiarowe nośnika (podłoża), na którym powiesimy baner, np. ramy stelaża, płotu, bramy, przeznaczonej części ściany budynku…
- wielkość budżetu, który zamierzamy przeznaczyć na wykonanie banera
Banery dla biur nieruchomości
Standardowy baner, który biuro nieruchomości wiesza przed nieruchomościami ze swojej oferty zawiera napis „na sprzedaż”, telefon do biura oraz nazwę/logo biura nieruchomości.
Takie minimalistyczne podejście ma swoją niezaprzeczalną zaletę, ale tylko wtedy, gdy na całej powierzchni banera umieścimy widoczny z daleka napis „NA SPRZEDAŻ”
Natomiast nie od dziś wiadomo, że reklama (a baner może i powinien spełniać funkcje reklamowe) oprócz zwrócenia uwagi (to pierwszy cel reklamy) powinna również zainteresować potencjalnego klienta reklamowanym produktem. W przypadku budynku warto zainteresować ewentualnego nabywcę indywidualnymi cechami nieruchomości, które nie są widoczne na zewnątrz, i podkreślać te, które mogły umknąć uwadze przechodnia. Banery biur nieruchomości mogą być wykorzystane również do celu wskazania korzyści wynikających z tytułu zakupu właśnie w określonym biurze a nie u konkurencji. Reklama jest wtedy skuteczniejsza, kiedy wskazuje również termin ważności oferty specjalnej i nieodwołalnej utraty korzyści po tym terminie. Ważne może być również wezwanie do działania.
Inne a często niedoceniane zastosowania banerów
Ciekawy baner może stać się ozdobą płotu, ściany lub garażu, ponieważ pomoże zakryć nieładne fragmenty lub ubytki 🙂
Niektórzy zastanawiają się, czy wizualna reklama zewnętrzna będzie miała nadal przyszłość?
To wbrew pozorom ważne pytanie dotyczące wielu dziedzin działalności. Stawiamy zazwyczaj na internet, ale nie możemy nie doceniać sposobów docierania do odbiorców lokalnych. Jest to istotne szczególnie w przypadku firm świadczących usługi lokalnym odbiorcom. Funkcję efektywnego, lokalnego i stałego nośnika reklam spełniają banery oraz tablice reklamowe. Niewłaściwie oszacowany koszt wykonania tablicy wolno stojącej, zdobycia odpowiednich pozwoleń oraz opłat za udostępnienie miejsca ekspozycji może przekroczyć wartość wpływów uzyskanych dzięki takiej reklamie. W przypadku banerów koszty bywają znacznie niższe. Łatwiej jest o ich lokalizację na prywatnym gruncie, co w rezultacie pozwala na znaczne obniżenie kosztów za czas ekspozycji.
Można je sprawnie przemieszczać bez dodatkowych kosztów. Tego typu reklama, eksponowana na przykład na budynkach czy ogrodzeniach sprawdzać się będzie na pewno przy ruchliwych ulicach, w miejscach, w których samochody muszą zwalniać lub często zatrzymują się. Z łatwością można pozyskać z takich reklam dane kontaktowe, bo większość z nas ma zawsze pod ręką telefon z aparatem fotograficznym. Można też użyć dyktafonu lub po prostu zapisać numer w kontaktach, zależnie od okoliczności.
Treści reklamowe i ich prezentacja
Zazwyczaj firma reklamowa, zajmująca się profesjonalnym przygotowaniem banerów, oferuje usługę kompleksową, zawierającą przygotowanie odpowiedniego projektu. W zależności od tego czy baner spełniać będzie jedynie funkcję informacyjną, czy też reklamową, czas na jego przygotowanie będzie krótszy lub dłuższy. Dlatego też wybór funkcji banera wpłynie na koszt jego wykonania. Niewielkie koszty w odniesieniu do czasu eksploatacji skłaniają do poważnego traktowania banera jako stałej opcji reklamowej.
Banery jako reklama „wędrująca”
Wiadomo, że największą moc sprawczą dla branż usługowych ma reklama zwana „pantoflową”, czyli reklama z polecenia. Pracując na jakimś określonym terenie, z dostępem do drogi, zawsze można spróbować wykorzystać ten aspekt jako dodatkowy sposób na pozyskanie kolejnych klientów. W takim przypadku warto umówić się z właścicielem terenu na ekspozycję banera na ogrodzeniu lub jako transparentu. Taki wolno umieszczony transparent wykonany z tkaniny banerowej uzyskamy, dodając po bokach drewniane lub metalowe wsporniki. Dzięki takim wspornikom możemy zapewnić w miarę stabilny sposób prezentacji. Oczywiście należy wówczas pamiętać o zabezpieczeniu tak przygotowanej konstrukcji w czasie występowania silnego wiatru.
Długowieczność banerów
Stosowanie różnych, co do wytrzymałości, rodzajów tkanin banerowych oraz możliwość dodatkowego laminowania wpływa znacząco na długowieczność banera jako nośnika reklamy. Nawet ekspozycja od strony najbardziej nasłonecznionej, południowej, nie wpłynie znacząco na jego estetykę przez klika lat. Weźmy więc ten aspekt pod uwagę przy składaniu zamówienia.
W tym właśnie momencie możemy wybrać zarówno rodzaj tkaniny, jak i ostateczne wykończenie powierzchni. Promieniowanie słoneczne wpływa w istotny sposób na wysycenie barw, które obserwować będziemy w odstępach czasu, jaki upłynie od umieszczenia banera w określonym miejscu. Zwykle przyjmujemy, że baner można szacować na co najmniej 3 lata użytkowania. Najbardziej na długość eksploatacji banera wpływa sposób jego mocowania.
Uwaga na wiatry
Praktycznie nie ma takich obszarów, na którym okresowo nie wieją silne wiatry. To one niszczą banery najczęściej. Siła, z jaką szarpią tkaninę może być znaczna. Po wielu godzinach takiego ciągłego oddziaływania włókna tkaniny w końcu się poddadzą. Najbezpieczniej jest umieszczać banery na „podłożu” z ogrodzenia lub ściany, ponieważ zapewnienie takiego wzmocnienia na całej powierzchni zabezpieczy baner przed niszczącym wpływem wiatru. Mocowaniem banerów jest zazwyczaj linka lub coraz powszechniej stosowane trytytki. Zarówno linka jak i mocowania samozaciskowe powinny być wykonane z materiału, który nie poddaje się łatwo wpływowi warunków atmosferycznych. Na odporność na wiatr może też mieć wpływ gęstość oczkowania, czyli rozmieszczenia otworów. Standardowo przyjmuje się oczkowanie co 50 cm, ale przy szczególnym sposobie mocowania oczkuje się również co ok. 25 cm. Na ten szczegół też warto zwrócić uwagę w czasie składania zamówienia.
Sprawdź jak przygotowują banery globalne agencje np. alphagraphics.com
Tak może wyglądać Państwa baner


UWAGA! Najniższa cena baneru
— 10zł/m kw w Pakiecie Startowym B


BiB zaprasza po banery i wszelkie reklamy
Obszar działania: Olsztyn, Jaroty, Pieczewo, Nagórki, Centrum, Stawiguda, Tomaszkowo, Bartąg, Purda, Wójtowo, Barczewo
Potrzebuję baneru z oczkami co 10cm. Wiem, że możliwe jest wykonanie takiego baneru. Ile zapłacę?
Czy możecie wykonać baner o szerokości 4m i długości 10m z jednego kawałka, bez zgrzewów. I czy nie podniesie się podczas transportu?
Czy wykonujecie również ramę i słupki do do nadruku na baner? W sensie kompletny baner
Wykonamy lekką konstrukcję drewnianą pod mały baner np. 1m x 1m
Czy wykonujecie banery na grubych materiałach takich jak plandeka