Banery reklamowe

Banery reklamowe. 5 ważnych aspektów

Reklama atakująca na zewnątrz – banery reklamowe

W trakcie podróży, na spacerze, w drodze do sklepu – wszędzie napotkać można reklamy zewnętrzne.  Wśród nich coraz powszechniejsze są banery reklamowe, które są jednym z typów billboardu, charakteryzującym się tym, że są wydrukowane na wodoodpornym podłożu. Ze względu na stosowany materiał są solidniejsze od innego rodzaju posterów. Główne cechy to odporność zarówno na opady, jak i intensywne promienie słoneczne. Dlatego też przy wyborze formy reklamy zewnętrznej warto pomyśleć o tych ważnych zaletach banerów.
Łatwiejszy montaż i dostęp do miejsc o dużym natężeniu ruchu sprawiają, że banery charakteryzują się również dużą skutecznością w docieraniu do klientów i przyciągają ich uwagę. W trakcie tworzenia projektu graficznego warto zawsze wykazać się kreatywnością, biorąc pod uwagę fakt, że reklama zewnętrzna jest dziś wszechobecna. Dobrze, gdy przekaz jest zabawny, inteligentny albo dwuznaczny i zmusza odbiorcę do chwilowej refleksji. Zastosowanie więc oryginalnego elementu zaowocuje większym skupieniem uwagi odbiorców. Również rozmiar decyduje o tym, czy przekaz rzuca się w oczy. Rozmiary są zwykle dobierane indywidualnie dla każdego przekazu, przez co również stają się w pewnym sensie oryginalne.
Niewątpliwą zaletą reklamy na banerach jest to, że można zmieniać grupę docelową odbiorców wraz ze zmianą miejsca jego ekspozycji. Montaż i demontaż jest prosty, a baner umiejscowić można wszędzie – na ogrodzeniach, ścianach budynków, specjalnych nośnikach reklamowych,… itp. Banery mogą być również dwustronne, co bywa zaletą ekonomiczną, a także pozwala na pełniejsze wykorzystanie powierzchni reklamowej – i to najbardziej skutecznie jak tylko się da.

Banery reklamowe. Na co należy uważać?

Jakiego możemy spodziewać się ryzyka, gdy planujemy przeprowadzić  kampanię reklamową za pomocą banerów? Przede wszystkim musimy mocno uważać na materiały, z których będziemy korzystać, ponieważ musi ta reklama wytrzymać wszystkie warunki atmosferyczne, co nie zawsze należy do prostych zadań. W drugiej kolejności dobrze dobierzmy wygląd do otoczenia i treść do tego co dzieje się w okół. Po co nam pusta reklama z samym numerem, przy ulicy gdzie są korki albo wypełniony treściami baner przy szybkiej i ruchliwej drodze, na której go nikt nie zdąży przeczytać? Otóż jest to po prostu bez sensu. Kolejnym problemem może być też zawiść konkurencji. Tego typu banery są bardzo narażone, ze względu na to, że są delikatne i w nocy łatwo jest je niezauważalnie pociąć lub po prostu zdemontować i szybko usunąć. Dlatego warto jest skorzystać chociażby z jednej kamery, skierowanej na nasze banery.  Wymiana na nowy, średnio co tydzień, po prostu nie będzie nam się opłacała. Banery różnią się bardzo od reklamy internetowej i pamiętajmy o tym zawsze, planując nasze kampanie.

BiB poleca profesjonalne i trwałe banery reklamowe

Czytaj więcej na podstronie Banery Olsztyn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *