Polecamy gazetki reklamowe Olsztyn, ul. Zakole 17
Gazetki to bardzo popularny sposób informowania klientów o produktach dostępnych w Państwa firmie. Gazetki reklamowe sprawdzają się jako skuteczna forma reklamy, zwłaszcza w firmach o zasięgu lokalnym, kiedy akcja informacyjno – reklamowa nie wykracza poza zasięg osiedlowy, dzielnicowy lub miejski – w przypadku miast o zaludnieniu do 100 tysięcy osób.
![]()
W drukarni BiB zamówisz atrakcyjne gazetki reklamowe z produktami Państwa Firmy. Oferujemy usługę kompleksową, obejmującą wykonanie zdjęć produktów, projekt, skład, druk i dostawę do Państwa Firmy.
Niżej podajemy przykładowe parametry gazetki reklamowej:
- nakład: 2000 egz.
- liczba stron: 16 – w tym okładka
- materiał – środek: papier offsetowy, powlekany, błyszczący o gramaturze 115 gram
- materiał – okładka: papier offsetowy, powlekany, błyszczący o gramaturze 115 gram
- kolorystyka: CMYK, full color, 4 + 4
- druk: offsetowy
- format: A4
- zdjęcia: wykonane przez BiB, z powierzonych materiałów
- projekt: na oprogramowaniu Photoshop i CorelDraw
- cena: 3850 zł netto
Czy gazetka reklamowa jest skuteczna?
Polskie gazetki wykonywane są według wzorców, które zostały przeniesione do Polski z Zachodu. Duże sieci handlowe od wielu lat wydają znaczące kwoty na ten rodzaj promocji, dlatego, ponieważ jest on bardzo skuteczny.
Schematu działania gazetki na przykładzie gazetki reklamowe Olsztyn
- Na czas trwania kampanii reklamowej ustala się ceny produktów wybranych z oferty na najniższym z możliwych poziomów. Najlepiej jeśli są to ceny najniższe na rynku.
- Przygotowuję się opisy, ceny i zdjęcia produktów.
- Zleca się druk gazetki reklamowej.
- Dostarcza się gazetkę do potencjalnych odbiorców w zasięgu działania firmy.
- Klienci przychodzą do sklepu i kupują produkty reklamowane w gazetce, ALE przy okazji tych zakupów nabywają również inny produkty (nie publikowane w gazetce), które zachowują normalne ceny.
- W tym przypadku zysk firmy powstaje podczas zakupów produktów nie wyszczególnionych w gazetce.
- Opisany schemat może sprawdzić się, jeśli sklep oferuje bardzo duży wybór produktów dostępnych na półkach sklepowych.
Jak pokierować dystrybucją gazetki?
- Najłatwiej rozkolportować gazetkę do odbiorców indywidualnych, zamieszkujących domy jednorodzinne i budynki wielorodzinne. Można też skierować dystrybucję do przedsiębiorstw znajdujących się w mieście działania dostawcy. Taki sposób kolportażu nie wymaga korzystania z profilowanej bazy danych potencjalnych odbiorców. Firma kolportażowa dostarcza publikację pod wszystkie adresy, które są umiejscowione w dzielnicy lub mieście objętym dystrybucją. W tym przypadku koszt doręczenia pojedynczej gazetki jest najniższy i wynika z małej liczby roboczogodzin, minut i sekund) którą bezpośredni kolporter przeznacza na doręczenie jednostki kolportażowej. W tym przypadku nie występują również koszty paliwa, gdyż pracownik swoją pracę wykonuje na piechotę.
Sposobem bardziej skomplikowanym jest dostarczenie gazetki osobom wyselekcjonowanym na podstawie przyjętego profilu potencjalnego odbiorcy- na przykład miłośnikom zwierząt.
W tym przypadku powstają dodatkowe koszty:
- pozyskania aktualnej bazy danych
- adresowania i pakowania w koperty
- doręczenia pod konkretne adresy (za pośrednictwem listonoszy pocztowych)
Jeśli zamierzacie zamówić własną gazetkę w naszej drukarni warto zapoznać się na przykład z wzorami firmy Metro