Teczki ofertowe, teczki reklamowe

Teczki ofertowe, teczki reklamowe z Drukarni BiB

Teczki ofertowe, teczki reklamowe. Nie tylko dla najbogatszych
Teczki ofertowe, teczki reklamowe to bardzo indywidualna forma reklamy  i  zarazem jedna z najbardziej prestiżowych. Dobrze przemyślane, zaprojektowane i wykonane będą służyły nie tylko jako ekskluzywne, jednorazowe opakowanie do przekazania oferty lub innych dokumentów kontrahentowi. Mogą mieć wiele różnych innych zastosowań. Jeśli na przykład taką teczkę potraktujemy  jako miejsce prezentacji zrealizowanych zleceń lub witrynę z prezentacją oferty sprzedawanych towarów to będzie ona spełniała dodatkowo rolę firmowego  folderu. Teczka jako opakowanie na dokumenty może być wydrukowana w ograniczonej kolorystyce i z minimalną ilością elementów graficznych. Może być zrobiona z gładkiego kartonu zadrukowanego na jakiś dowolny kolor lub z kartonu barwionego w masie i z fakturą. Kiedy mamy do czynienia z kartonem z fakturą, wówczas można oprzeć się na bardzo minimalistycznej formie wyrazu, na przykład tylko na tłoczeniu grafiki i napisów. Kiedy chcemy wywrzeć maksymalne wrażenie kolorem wówczas najlepszym rozwiązaniem na wykończenie jest obustronne zafoliowanie, które sprawi, że wszystkie barwy na fotografiach i grafikach nabiorą soczystości, a teczka będzie odporna na zniszczenie i może posłużyć komuś, komu zostanie wręczona do przechowywania dowolnych dokumentów i przez cały czas użytkowania przypominać będzie o naszej firmie. Oczywiście wybór skomplikowania zamknięcia teczki jest również wart przemyślenia. Tak jak wspomniany wcześniej dobór materiału i wykończenia będzie miał również zasadniczy wpływ na cenę jednostkową. Teczka może być bardzo prosta, w formie zwykłej okładki i to jest wersja najmniej kosztowna. Może mieć również różnej wielkości tak zwane „ucho”, które zabezpiecza włożone za nie dokumenty przed wysuwaniem się i wypadaniem w nieoczekiwanym momencie. Często w takim „uchu” znajduje się nacięcie, w które wkłada się dodatkowo wizytówkę firmową lub imienną przedstawiciela firmy. Jak widać z powyższego omówienia temat teczki firmowej opiera się na dwóch pytaniach:

1. przeznaczenia teczki, uwzględniającego bardzo wąskie lub znacznie szersze zastosowanie,

2. budżetu ograniczającego wybór kosztownych rozwiązań.

Od analizy tych dwóch punktów należy zawsze wyjść podejmując temat zamówienia firmowej teczki ofertowej. Ciekawe inspiracje znajdziesz na tej stronie

Zapraszamy po teczki ofertowe i teczki reklamowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *